Bobina Instagram : A risposta d'Instagram à TikTok

Cum'è Donald Trump hà dichjaratu una pruibizione di l'ultima mania di e rete suciale – TikTok, Instagram annuncia a liberazione puntuale di Instagram Reels.

Donald Trump hè statu longu un pocu di vergogna in i media suciali, ma avà hà decisu chì a piattaforma breve video TikTok ùn hà micca postu in i Stati Uniti, citendu chì a Cina hè in traccia di recuperà l'infurmazioni.

S'ellu vi piace TikTok o micca, a verità hè chì hè u sognu di un venditore, cù alcuni di i più alti tassi d'impegnu è di lunghezza di sessione di qualsiasi piattaforma di media sociali.

Orariu di e Sessioni TikTok

Se fate a media, Instagram riceve solu una durata media di sessione di circa 3 minuti, mentre TikTok riceve una durata di sessione di 10 minuti.

Sembra chì a forza di TikTok si trova in u furmatu di u cuntenutu, è in questu algoritmu essenziale chì mantene e persone ingannate mostrendu li u cuntenutu chì li piace.

U Cuntenutu Famosu di TikTok Focu nantu à i Scatti Musicali, ballu è muvimentu, è hè destinatu à un publicu predominantemente ghjovanu.

Avà pare chì Instagram sia interessatu à attirà stu publicu più ghjovanu è creà un novu furmatu in u quale u cuntenutu pò esse spartutu nantu à a piattaforma., cù l'introduzione di a so nova funzione Instagram Reels.

Bobina Instagram

Reels dà à l'utilizatori a capacità di arregistrà video brevi di 15 seconde è aghjunghje musica è effetti à u video, assai simile à cumu funziona TikTok.

Instagram hà aghjustatu ancu un locu specificu per e bobine in a so pagina di esplorazione, chì pò esse esploratu verticalmente, cum'è a pagina “Per tè” di TikTok.

Sembra chì u successu di TikTok hà attiratu l'attenzione di u gigante di e social media, è avà Instagram vole esse parte di l'azzione.

Successu Instagram

Instagram hè senza dubbitu una di e piattaforme per i media suciali più riesciuti Di a storia, ma se guardemu a so storia, pudemu vede chì alcune di e so migliori idee sò state pigliate da altre piattaforme.

Quandu Instagram hà lanciatu Story in 2016, parechje persone anu dettu ch'elli anu cupiatu a funzione Storia di Snapchat.

Storie Instagram hà superatu assai prestu Snapchat in termini d'utilizatori è d'impegnu, dunque hè difficiule di dì chì Instagram copie solu idee.

Un omu saggiu hà dettu una volta chì e migliori idee di a vita sò imitate, è sti dui esempi dimostranu chì Instagram hà a capacità di ricunnosce idee forti in i social media è di integralli in u so mudellu di piattaforma.

Questu hè un cuncettu assai diversu da solu rubà una idea, Instagram hà avutu à congelà Storie è Bobine cù u so mudellu esistente è truvà un modu per migliurà a so versione.

Caratteristiche nantu à Bobine

Instagram Reels ùn hè micca esattamente un equivalente di TikTok, è ci sò alcune differenze maiò trà i dui.

Una di e grandi qualità di TikTok era a capacità di caricare e vostre canzone in u sistema, ma cù Instagram Reels, Ùn hè micca u casu.

Ùn hè ancu micca pussibule di fà “duo” cù altre persone, cum'è u casu cù TikTok, chì significa chì e persone ùn ponu micca collaborà à u listessu video.

Mulinelli, cum'è Storie, hè statu cuncipitu per esse un cumpunente per ellu stessu per u mondu di Instagram, chì significa chì hè qualcosa d'altru da fà in Instagram, è micca una app nova marca.

 

Cunclusione

U futuru di TikTok pare incertu, parechje persone influente ricunnoscenu chì a nave pò esse in periculu, è si precipitanu versu altre piattaforme u più prestu pussibule.

U prublema hè chì e cumunità di queste altre piattaforme ùn puderianu micca riceve questi TikTokers cum'è anu fattu in a so piattaforma originale..

Arricurdatevi chì TikTok hè destinatu à un publicu prevalentemente ghjovanu, è chì hè principalmente focalizatu nantu à a musica è a danza.

U tempu dirà se stu tipu di cuntenutu hè bè adattatu à altre piattaforme cum'è Instagram è Facebook..

U più populari